Wij verzenden 7 dagen per week met PostNL
Door ons volledig geautomatiseerde systeem staan wij er om bekend dat wij snel leveren omdat wij op werkdagen verzenden tot 23:30 uur verzenden. In het weekend (incl. zaterdag) verzenden wij tot zondagmiddag 16.30 uur. Doordat wij deze snelle service kunnen bieden is het helaas niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen nadat je de bestelling hebt geplaatst. Je order gaat meteen in het "picking process" waardoor we niets meer kunnen wijzigen. Controleer daarom je bestelling goed voor je op de verzendknop klikt.
Goed om te weten
Wij behouden ons het recht voor om toch naar een (ander) afhaalpunt te leveren of toch te leveren bij je thuis ondanks dat je een afhaalpunt hebt gekozen. Dit omdat wij aan regels zijn gebonden door o.a. betaalproviders. Ook kijken wij naar de hoogte van het bedrag van je bestelling. Hou daarom altijd je T&T in de gaten en kijk goed waar je pakket naar toe gaat. Ook de postbode kan hierin een andere keuze maken als bijvoorbeeld een afhaalpunt helemaal vol ligt.
Levertijd even in het kort:
PostNL
-
maandag t/m vrijdag PostNL + DPD : bestelling ontvangen voor 23.30 uur worden dezelfde dag verzonden*. Levering de volgende dag (mits voorradig en afhankelijk van de snelheid van de vervoerder).
-
zaterdag PostNL : besteld voor 23.59 uur dan is de levering op maandag* (mits voorradig en afhankelijk van de snelheid van de vervoerder)
-
zondag PostNL : besteld voor 16.30 uur dan is de verzending op zondag en de levering op maandag* (mits voorradig en afhankelijk van de snelheid van de vervoerder)
DPD
- voor DPD gelden andere verzendtijden : op werkdagen (ma-vr) voor 23.30 besteld is dezelfde werkdag verzonden
- in het weekend is er geen verzending met DPD mogelijk
- naar België kan het pakket iets langer onderweg zijn
Met de leveringen zijn wij afhankelijk van de snelheid van PostNL en kunnen daarom nooit garanties geven op de levertijd (dag van levering), geen enkele webshop kan dit. Onze ervaring is dat 99% van onze klanten het pakket de volgende dag in huis heeft maar dat het soms iets langer kan duren.
Vertraging levering door de vervoersbedrijven
Helaas zijn wij nadat wij je bestelling verzonden hebben afhankelijk van de snelheid van leveren van de vervoerder. Mocht daar een storing of vertraging zijn kunnen wij hier niets aan doen. Ook als het heel druk is kan het langer duren dat je pakje geleverd zal worden. Neem dan ten alle tijde eerst contact op met de vervoerder (PostNL) als je daar vragen over hebt.
Verzending en de eventuele kosten
In onze webshop verzenden wij uitsluitend binnen Nederland en België. Het merk iS Clinical mag door Nederlandse webshops niet in België geleverd worden.
PostNL Nederland
- gratis bezorgen naar een PostNL afhaalpunt vanaf 35 euro - daaronder een bijdrage van € 3.50
- gratis bij je thuis bezorgen vanaf 35 euro - daaronder een bijdrage van € 3.50
LET OP : kies je voor thuis bezorgen, de postbode komt 1x aan de deur en ben je niet thuis dan gaat hij automatisch naar een afhaalpunt of in soms bij de buren. Dit is een voorwaarde van PostNL waar wij geen invloed op hebben.
Verzending België
Naar België verzenden wij met DPD.
-
DPD thuisbezorging : € 3.95 als bijdrage in de kosten
-
DPD België afhaalpunten : € 3.95 als bijdrage in de kosten
Beschadigd pakket ontvangen
-
Weiger ten alle tijde een beschadigd pakket, volgens de voorwaarden van PostNL ga je akkoord met de beschadigde doos als je de beschadigde doos in ontvangst neemt en kunnen wij geen onderzoek meer instellen.
- Heb je toch een beschadigd pakket ontvangen en de beschadiging niet gezien? Geef dit binnen 1 dag na ontvangst door aan ons. Het formulier dat je van ons ontvangt dien je binnen 1 dag volledig ingevuld aan ons te mailen, wij gaan dan een onderzoek voor je instellen. Na deze periode kunnen wij het niet meer in behandeling nemen als beschadigde zending. Stuur ons ook foto's van alle 6 de kanten van de doos waarop duidelijk de beschadigingen te zien zijn. Maak ook direct een foto met alle producten in de doos incl. vulmiddel. Bewaar altijd de doos tot het gehele onderzoek is afgelopen. PostNL kan nog om de doos vragen. Lever je de gevraagde info niet aan dan kunnen wij helaas de klacht niet in behandeling nemen omdat PostNL deze zal weigeren.
Feestdagen en drukte
Wij verzenden niet of hebben aangepaste verzendtijden op feestdagen. Ook kan het zijn tijdens de feestdagen, Black Friday, Cyber Monday en de drukke decembermaand dat je pakje iets langer onderweg is dan je van ons gewend bent i.v.m. de drukte bij de vervoersbedrijven. Iedereen doet zijn best om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Wij kunnen dit proces helaas niet versnellen, bestel daarom op tijd je producten.
Product niet voorradig
Een enkele keer komt het voor dat een product niet op voorraad is of er zijn er die dag ontzettend veel van dat product(en) verkocht zijn en dan zitten wij te wachten op een nieuwe levering van deze product(en), dit gaat heel snel. In de meeste gevallen loopt je pakje een vertraging op van 1 werkdag. Wacht even rustig af en neem pas contact met ons op als het langer duurt dan 5 werkdagen. Is een product uitverkocht bij onze leverancier en zit er een lange levertijd op dan nemen wij zelf contact met je op. In de meeste gevallen staat dit dan ook aangegeven op onze webshop.
Even in het kort als wij zitten te wachten op je product van onze leverancier:
- verzending is dan binnen 2-5 werkdagen : je krijgt van ons géén bericht en de gemiddelde levertijd is 3 werkdagen
- verzending duurt langer dan 5 werkdagen : je krijgt van ons bericht per email of telefoon (kijk ook even in de spambox als je geen mail of telefoontje ontvangen heb) en samen kijken we naar een oplossing.
Volg je pakje via je T&T en/of PostNL app
Als wij je pakje verzonden hebben en het is ingepakt dan ontvang je een email met je track&trace maar je kunt hem ook volgen via je PostNL app. Heb je geen T&T mail ontvangen? Kijk in je spambox of neem contact op met de vervoerder. Wij kunnen hierin helaas niets voor je betekenen omdat je deze mail niet van ons krijgt. Kijk ook even of je het goede emailadres hebt ingevuld tijdens je bestelling. Als dit verkeerd is ingevuld krijg je geen T&T.
Niet thuis bij aflevering?
Kies je voor thuis bezorgen en je bent niet thuis bij bezorging? De postbode geeft soms je pakje af bij je buren of hij brengt hem direct naar een afhaalpunt waar je hem de volgende dag kunt afhalen. Hij zal niet voor een 2e keer bij je thuis komen. Ook laat hij géén briefje meer achter in de brievenbus, je kunt alles volgen in de PostNL app. Met je T&T kun je zien waar je pakje is. Bij een PostNL afhaalpunt kun je hem binnen 1 week met je legitimatiebewijs afhalen. Na deze tijd gaat het pakje retour naar ons en zijn er retourkosten aan verbonden. Als je van tevoren weet dat je niet thuis bent, laat je pakje dan meteen bij een afhaalpunt bezorgen, dit gaat sneller voor je.
Wil je niet dat je pakket bij je buren bezorgd gaat worden, klik dan thuis bezorgen en niet bij buren aan. Doe je dit niet dan geef je ons en de vervoerder toestemming om het pakket te leveren bij de buren en ben je zelf verantwoordelijk als het bijv. kwijt raakt.
Neerzettoestemming, niet doen!
Geef je toestemming om je pakket rondom het huis ergens neer te laten zetten dan is dit je eigen verantwoordelijkheid. Raakt het pakket kwijt hierdoor dan kunnen hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden omdat je hiervoor toestemming hebt gegeven. Weet je dat je niet thuis bent, laat het direct bij een afhaalpunt bezorgen. Woon je in een flat, dan is ons advies om het ook bij een afhaalpunt te laten bezorgen of zorg dat je thuis bent als de bezorger komt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor pakketten die overal neergegooid worden, om dit te voorkomen bieden wij afhaalpunten of pakket automaten aan.
Pakketten die niet afgehaald worden of retour komen
Voor pakketten die niet afgehaald worden op het afhaalpunt of worden geweigerd en retour komen naar ons berekenen wij € 11.00 retourkosten. Dit bedrag brengen wij in mindering op het bedrag wat we terug storten op je rekening.
Pakket vermist?
Is je pakket vermist? Geef dit binnen 2 dagen na aflevering door aan ons. Je ontvangt een formulier van ons waarmee wij een onderzoek kunnen instellen bij PostNL. De uiterlijke melding is binnen 24 dagen daarna is het niet meer mogelijk om een onderzoek in te stellen en kunnen wij niets meer voor je betekenen. Wij willen je daarom vragen om dit binnen 2 dagen na aflevering te doen zodat we meteen actie kunnen ondernemen. Wil je niet meewerken aan een onderzoek als je pakket vermist is, dan is dit jouw eigen verantwoordelijkheid omdat je ons geen onderzoek laat instellen.
Overzicht dag van levering
Bestelling geplaatst |
|
Bezorgdag* |
Maandag : voor 23:30 uur |
|
Dinsdag |
Dinsdag : voor 23:30 uur |
|
Woensdag |
Woensdag : voor 23:30 uur |
|
Donderdag |
Donderdag : voor 23:30 uur |
|
Vrijdag |
Vrijdag : voor 23:30 uur |
|
Zaterdag |
Zaterdag : voor 23:59 uur |
|
Maandag |
Zondag : voor 16:30 uur |
|
Maandag |